پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

عمره مفرده

«راهنمای ثبت تقاضای تشرف به عمره و نحوه تشکیل گروه» منتشر شد

«راهنمای ثبت تقاضای تشرف به عمره و نحوه تشکیل گروه» منتشر شد
سازمان حج و زیارت به متقاضیان اعزام به عمره توصیه کرد: پیش از اقدام به ثبت تقاضا در سامانه مذکور و اقدام به گروه بندی حتماً «راهنمای ثبت تقاضای تشرف و نحوه تشکیل گروه» را مطالعه نمایند.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عمره 94-93 از چهاردهم آبان ماه به مدت 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت http://fakher.haj.ir نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان در قالب یک گروه اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش ، کلیه دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده در بانک های ملی و ملت مربوط به ثبت نام های عمومی سال های 1387 و 1390 و همچنین دارندگان اسناد قدیمی ثبت نامی عمره در بانک ملی که پیش از این اقدام به تبدیل قبوض خود به کارت های ثبت نامی جدید کرده اند، از تاریخ 93/08/14 به مدت ده روز فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه مذکور در صورت تمایل به اعزام به عمره آتی، نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان خود در قالب یک گروه اقدام نمایند و ثبت نام متقاضیان دارای اولویت در کاروان های عمره منوط به تشکیل گروه در سامانه یاد شده می باشد.

** بدیهی است این اقدام بهیچ عنوان به منزله تعهد سازمان حج و زیارت برای اعزام متقاضیان در عمره پیش رو نمی باشد و اعزام افراد به عمره صرفاً منوط به فراخوان اولویت های آنان خواهد بود.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: به متقاضیان اعزام به عمره پیش از اقدام به ثبت تقاضا در سامانه مذکور و اقدام به گروه بندی توصیه اکید می گردد، حتماً«راهنمای ثبت تقاضای تشرف و نحوه تشکیل گروه» را مطالعه نمایند.


  
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.