چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

قاضی عسگر خواستار ارتقاء کیفیت خدمت رسانی و کاهش هزینه سفر عتبات عالیات شد

قاضی عسگر خواستار ارتقاء کیفیت خدمت رسانی و کاهش هزینه سفر عتبات عالیات شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قم  ، گردهمایی ویژه عتبات عالیات با حضور نماینده محترم ولی فقیه در حج و زیارت ، معاون وزیر و ریاست محترم سازمان حج و زیارت ، مدیران کل سازمان مرکزی و مدیران حج و زیارت استانهای سراسرکشور و همچنین مسئولین شرکت شمسا و نمایندگان شرکتهای مرکزی استانها امروز 13 مرداد ماه از ساعت 8 صبح تا 19 در استان قم برگزار شد

در این همایش ابتدا اقای قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شرکت شمسا و سازمان حج و زیارت بیانات مبسوطی را ارائه فرمودند .

ایشان فرمودند : زیارت باید توجه زائر را به سمت خدا سوق دهد این سفر باید زمینه قرب به درگاه حق شود . زیارت می بایست منجر به آشنایی با امامان و الگو گیری برای زندگی اسلامی و تغییر رفتار در زائرین ایجاد نماید

قاضی عسگر ، همکاران محترم سازمان و شمسا را به ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به زائرین حسینی توصیه و تاکید فرمودند و مدیران محترم را به خدمات رسانی و سرویس دهی شایسته و در خور شان زوار عتبات ترغیب نمودند .

نماینده ولی فقیه با بیان رویکردها و اهداف سازمان و بعثه در راستای تکریم زائران و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی و همچنین کاهش هزینه های مربوطه از مسئولین زیربط خواستن تمام هم و غم و  تلاش و توان خود را صرف رفع مشکلات و موانع پیشرو زائران نموده و از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننمایند.

قاضی عسگر با اعلام آمادگی و شروع به کار استانها در خصوص برگزاری مراسم اربعین خواستار خدمت رسانی شایسته به زائرین اربعین حسینی شد.

در ادامه ریاست محترم سازمان جناب مهندس اوحدی خدمت رسانی بهینه برای زائران بیت الله الحرام و ائمه اطهار را بیان فرمودند و با تاکید بر تمرکز امر زیارت در سازمان حج و زیارت و رعایت این موضوع کارگزاران و دست اندرکاران حوزه حج و زیارت برای ارائه راهکارهای اجرایی مطلوب جهت اعزام زائرین عتبات عالیات را خواستار شد.

امتیاز به خبر :