ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

برپایی موکب حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در اربعین حسینی

برپایی موکب حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قم، مسئول اجرایی موکب حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها استان قم از بر پایی موکب پذیرایی زائرین اربعین حسینی توسط مردم ولابت  مدار استان قم در کربلا خبر داد.

محمود پارچه باف با اشاه به  ورود سيل عاشقان زیارت سید الشهدا اباعبدالله(ع) به كربلا در ایام اربعين حسيني ، موكب حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در کربلا به هدف پذيرايي از زائرین اربیعن حسینی توسط مردم استان قم در در كربلاي برپا میشود .

پارچه باف افزود تمامی امور موکب به صورت مردمی و اداره آن نیر با کمکهای مردمی می باشد و خیرین می توانند وجوه نقد خود را به حساب 0194009400004 بانک ملی بنام موکب حضرت فاطمه معصومه (س) واریز نمایند.

ایشان همچینین با اشاره به آدرس دفتر موکب در شهر قم به نشانی قم، 55 متری عمار یاسر، کوچه 13، پلاک 417 و شماره تلفن 02537760901 و نیز آدرس سایت موکب http://mokebeqom.ir   راههای ارتباطی شهروندان با خادمین خود در موکب حضرت فاطمه معصومه اعلام نمود.

وي با بيان اينكه همانند سال گذشته در باب بغداد کربلا در ایام اربعین از زائرین در وعده های غذایی پذیرایی و اسکان زائرین را انحام خواهیم داد .































































































































































































































































































































امتیاز به خبر :