جمعه 10 فروردین 1403
EN

حج تمتع

قابل توجه واجدین شرایط مدیریت کاروان های حج تمتع 1399

  • 19 آبان 1398
  • 22:56
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1945 بازدید
  • Article Rating

به اطلاع می رساند، افراد واجد شرایط مدیریت کاروان حج تمتع سال 99 (مدیران با سابقه و پذیرفته شدگان آزمون طرح ارتقای سال گذشته) در فراخوان مربوطه شرکت داده شده اند. لذا می بایست با توجه به نکات ذیل اقدامات لازم را در اسرع وقت صورت پذیرد .

1- هر یک از افراد می توانند از صفحه شخصی وضعیت شرایط و استعلامات خود را مشاهده و پیگیری های لازم برای رفع نواقص احتمالی انجام دهند، با هماهنگی های به عمل آمده، پاسخ استعلامات می بایست حداکثر تا نیمه اول آذرماه ثبت شود.

2- فرم احراز توانمندی و سلامت جسمی متقاضیان مدیریت کاروان حج تمتع سال 1399 متعاقباً ارسال می گردد، لکن لازم است کلیه مدیران واجد شرایط از هم اینک مطابق دستورالعمل نحوه احراز سلامت جسمانی و روانی کارگزاران با مراجعه به مركز پزشكي حج قم (هلال احمر) نسبت به انجام آزمایشات و تست های لازم برابر با فرم پیوست اقدام نمایند .

3- ترتیب انتخاب مدیران کاروان ها بر اساس امتیاز بندی مندرج در آئین نامه اجرایی حج تمتع خواهد بود که متعاقباً انجام می شود. 

4- شاخص های مهم تاثیر گذار در امتیازبندی مدیران؛ ارزشیابی، دوره های آموزشی طی شده، سابقه اجرایی عتبات در پنج سال گذشته، سوابق ایثارگری، تحصیلی و ... مندرج در آئین نامه اجرایی کاروان حج تمتع، خواهد بود.

5- اعلام نهایی مدیران کاروانها منوط به اعلام نتیجه استعلام اداره کل حراست، ارزشیابی و آموزش و تأیید توانمندی و سلامت جسمانی از سوی آن مدیریت محترم خواهد بود. 
 لذا اعلام اولیه در لیست، تعهدی مبنی بر انتخاب نامبردگان به عنوان مدیر قطعی نخواهد بود و صرفاً به منظور انجام مقدمات اولیه می باشد.

6- تاکید می نماید متقاضیان سریعاً نسبت به تکمیل نواقص احتمالی دوره های آموزشی خود اقدام نمایند.

7- مطابق آئین نامه اجرایی حج تمتع (صفحه 70) چنانچه هر یک از مدیران، فعالیتی داشته اند که مشمول بهر مندی از امتیاز موارد خاص می گردند، مستندات مربوطه را حداکثر تا 27‏‏/8‏‏/98 جهت ارسال به مرکز به آقای سليمي تحویل نمایند؛ بدیهی است به مستندات ارائه شده پس از تاریخ مذکور، به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 8- در صورتی که در این مرحله، هر یک از مدیران به هر دلیلی امکان تشرف را ندارند، می بایست جهت حفظ اولویت آنها در سالهای بعد انصراف خود را به صورت مکتوب اعلام نمایند .
 

مدیریت حج و زیارت استان قم

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.