یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

برگزاری جلسه مدیران کاروان حج ۱۴۰۲ با هیئت پزشکی

  • 25 اسفند 1401
  • 08:25
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 229 بازدید
  • Article Rating
برگزاری جلسه مدیران کاروان حج ۱۴۰۲ با هیئت پزشکی
جلسه هماهنگی معاینات پزشکی زائرین با حضور موسوی رابطی مدیر حج و زیارت استان قم و دکتر حبیب مقدم نماینده مرکز هیئت پزشکی حج و زیارت و در محل دفتر حج و زیارت استان قم و برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قم دیروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ جلسه هماهنگی معاینات پزشکی زائرین با حضور موسوی رابطی مدیر حج و زیارت استان قم و دکتر حبیب مقدم نماینده مرکز هیئت پزشکی حج و زیارت و در محل دفتر حج و زیارت استان قم و برگزار گردید.

در این جلسه ضمن بررسی آخرین دستورالعمل های مربوطه، هماهنگی های لازم در خصوص معرفی پزشکان کاروان و نحوه معاینات پزشکی اولیه زائرین و کمیسیون تخصصی پزشکی و برنامه ریزی مکان و زمان معاینات زائرین بحث و گفتگو شد.

در این جلسه نماینده مرکز هیئت پزشکی در خصوص آخرین دستورالعمل های معاینات پزشکی زائرین و نحوه تعامل مدیران کاروان جهت تسهیل و تسریع امور زائرین در معاینات پزشکی و نحوه تزریق واکسن نقطه نظرات خود را بیان نمودند و در ادامه مدیران کاروان پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح نمودند.

حجت الاسلام عسکری مسئول بعثه مقم معظم رهبری در قم ضمن بیان برنامه های فرهنگی روحانیون کاروان ها و خداقوت به عوامل نسبت به روند ثبت نام ها پرداختند. درآخر سخنان ایشان مدیران, روحانیون کاروان های خود را انتخاب نمودند.

در پایان جلسه مدیر حج و زیارت استان در خصوص تسریع در معرفی عوامل و نحوه تهیه جامه دان و برگزاری جلسات آموزشی برای زائرین با مدیران حاضر در جلسه به بحث و گفتگو پرداختند.

hossein najafian امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط