دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عمره مفرده

صد درصد ظرفیت کاروان های عمره امسال قم تکمیل شد

صد درصد ظرفیت کاروان های عمره امسال قم تکمیل شد
مدیر حج و زیارت استان قم گفت: صد درصد ظرفیت کاروان های حج عمره امسال در همه کاروان های اعزامی قم تکمیل شده است و ۷۰ درصد زائران سرزمین وحی واریز وجه را انجام داده اند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قم اسماعیل رستمی روز یکشنبه اظهار داشت: ابتدا قرار بود ۹ کاروان به ظرفیت ۸۲۰ زائر از قم به حج عمره اعزام شود که به دلیل جا به جایی تاریخ اعزام عمره ۲ کاروان قم حذف شده است.

وی تعداد کنونی کاروان های اعزامی از قم به حج عمره را هفت کاروان به ظرفیت ۶۵۰ نفر عنوان کرد.

وی افزود: نخستین پرواز و اعزام کاروان های اعزامی قم به حج عمره، ۲۱ دی ماه جاری است و زائران عازم شهر جده عربستان می شوند.

مدیر حج و زیارت استان قم ادامه داد: با توجه به استقبال زیاد مردم قم درخواست چند کاروان دیگر از سازمان حج و زیارت شده است که انشالله در اولین فرصت این کاروان ها تخصیص پیدا خواهد کرد.

وی ابراز داشت: مردم استان قم می توانند با مراجعه به سایت "omreh.haj.ir" ابتدا نام کاربری ساخته و بعد وارد قسمت انتخاب کاروان شوند و انتخاب کاروان مورد نظر را انجام دهند و یا به دفاتر زیارتی سطح شهر مراجعه کنند تا ثبت نام آنها انجام شود.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام گفت: تمامی افرادی که فیش عمره با اولویت اعلام شده از ۱ تا ۶۰۰ دارند می توانند در حج عمره امسال ثبت‌نام کنند.

برچسب ها : حج, عمره
hossein najafian امتیاز به خبر :