جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

حضور حج وزيارت قم در نمايشگاه «سيماي اميد»/ بازدید وزیر محترم ارتباطات و فن آواری اطلاعات از غرفه حج و زیارت

حضور حج وزيارت قم در نمايشگاه «سيماي اميد»/ بازدید وزیر محترم ارتباطات و فن آواری اطلاعات از غرفه حج و زیارت
دراين نمايشگاه ، دستگاه ها و ادارات دولتي فعاليت ها و دستاوردهاي خود را در طول سه سال فعاليت دولت تدبير و اميد در معرض ديد علاقه مندان قرار دادند.

در اين نمايشگاه علاوه بر عرضه محصولات، گزارش ها و فعاليت هاي دستگاه هاي خدمات رسان قم، فرصتي مناسبي براي مردم جهت مراجعه به غرفه ها و ارتباط گيري با مسئولان استان نيز فراهم شده است.

بر اساس اين گزارش، نمايشگاه سيماي اميد كه به مناسبت هفته دولت در محل دائمي نمايشگاه هاي استان قم داير مي باشد به مدت چهار روز ادامه دارد و از ساعت 17 الي 22 پذيراي بازديد كنندگان مي باشد.

محمود واعظي با حضور در غرفه هاي اين نمايشگاه از بخش هاي مختلف آن بازديد و در جريان فعاليت ها و عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان قرار گرفت.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مراسم افتتاح اين نمايشگاه با تقدير از استاندار و مسئولان قم به خاطر برپايي اين نمايشگاه، ابراز اميدواري كرد كه ساير استان ها با الگوگيري از قم چنين نمايشگاه هايي را در استان هاي خود برگزار كنند.

محمود واعظي افزود: تحليل ما در دولت اين است از زماني كه آقاي صادقي به عنوان استاندار قم انتخاب شدند، آرامش و تعامل خوبي بين مردم و دولت، افراد منتقد و مسئولان، مراجع عظام تقليد، فضلا، طلاب، اساتيد و مراكز مختلف ايجاد شده است.

وي علما و مراجع تقليد را سرمايه هاي بزرگ كشور دانست و گفت: دولت بدون عنايت و حمايت اين بزرگان نمي تواند اهداف خود را محقق كند.

واعظي نمايشگاه هفته دولت را فرصت مناسبي براي اطلاع رساني دستاوردها ذكر كرد و گفت: اينكه دستاوردهاي سه سال دولت تدبير و اميد در قالب نمايشگاه ارائه شود، بسيار مفيد است، مردم سخنراني ها را زود فراموش مي كنند ولي آثار مكتوب و گزارشات نمايشگاهي ماندگار خواهد بود.

واعظي خطاب به استاندار قم تصريح كرد: اگر در جلسه استانداران كشور گزارشي از اين نمايشگاه را ارائه دهيد، تا اين مساله در كشور باب شود بسيار موثر است.

همچنين آيت الله سيد محمد سعيدي توليت آستان مقدس حضرت معصومه (س) كه به صورت ويدئو كنفرانس با نمايشگاه ارتباط برقرار كرده بود از مسئولان استان جهت داير كردن اين نمايشگاه تقدير كرد.

وي در اين ارتباط از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به خاطر عنايت به شهر مقدس قم نيز تشكر كرد، محمود واعظي نيز گزارش كوتاهي از عملكرد اين وزارتخانه در قم را ارائه داد.

آموزش امداد و نجات، برگزاري نشست هاي تخصصي، كارگاه هاي آموزشي، برپايي جنگ هاي نشاط و سلامتي با حضور هنرمندان صدا و سيما و... از برنامه هاي جانبي اين نمايشگاه اعلام شده است.

از جاذبه هاي خوب اين نمايشگاه ايجاد فرصت مناسب براي مردم جهت پيگيري كارها و پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالي آنها در مورد سازمان هاي مختلف و خدمات رساني مستقيم به مردم توسط برخي غرفه ها مي باشد.

شايان ذكر است غرفهٔ حج و زيارت استان قم، در نمايشگاه «سيماي اميد»، به مناسبت هفتهٔ دولت، هر شب به يك نفر از مراجعين محترم كه در سامانهٔ سَماح ( ثبت نام متقاضيان اعزام اربعين ) نام‌نويسي نمايند، به قيد قرعه يك ويزاي اربعين به صورت رايگان اهداء مي‌نمايد.

امتیاز به خبر :