دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار رییس سازمان حج وزیارت با مادری که سه فرزند خود را تقدیم میهن اسلامی کرد

  • 10 آبان 1401
  • 08:00
  • 0 دیدگاه
  • 119 بازدید
  • Article Rating
دیدار رییس سازمان حج وزیارت با مادری که سه فرزند خود را  تقدیم میهن اسلامی کرد
رییس سازمان  و مدیر حج و زیارت استان قم با حضور در منزل شهیدان امینی بیات با مادر والامقام شهیدان محمد علی، علی اصغر و جوادامینی بیات دیدار و از صبر و ایثارگری خانواده این شهیدان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت قم؛ دکتر سیدصادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، دکتر اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت و آقایان حاجی زاده معاون امنیتی استانداری قم ، سید حسین موسوی رابطی مدیر حج و زیارت استان قم در منزل شهیدان امینی بیات حضور یافته و ضمن دیدار با مادر این شهیدان سالهای دفاع مقدس ، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.
رییس سازمان حج و زیارت در این دیدار، خانواده شهدا را افتخاری برای کشور توصیف و تصریح کرد: خانواده شهدا در راه خدا، ‌اسلام، انقلاب و استقلال کشور همه هستی خود را فدا کردند و ما قدردان این ایثارگری های مادران و پدران شهدا هستیم.
حسینی ، ایمان جوانان این مرز و بوم را سرمایه‌ای در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در شرایطی که همه قدرت‌های منطقه و جهان با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی در مقابل این کشور قرار گرفته بودند، فرزندان ما با ایمان مستحکم،اعتقاد راسخ و رهبری داهیانه امام راحل ، دست خالی در برابر دشمن ایستادند و ایران اسلامی را از دست اندازی و تعرض دشمنان حفظ کردند.
وی در پایان تاکید کرد: امروز خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافعان امنیت چشم و چراغ این کشور هستند و ما خود را مدیون این عزیزان می دانیم.
در پایان مهمانان از مادر شهیدان امینی بیات بابت صبر، ایثار و ایستادگی پای ارزشهاو ارمانهای ایران اسلامی مورد تفقد قرار داده و تجلیل کردند.

hossein najafian امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط