دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

بیانیه مدیر حج و زیارت استان در محکومیت اقدام اروپا علیه سپاه پاسداران

  • 01 بهمن 1401
  • 14:04
  • 0 دیدگاه
  • 165 بازدید
  • Article Rating
بیانیه مدیر حج و زیارت استان در محکومیت اقدام اروپا علیه سپاه پاسداران

وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (سوره قصص ،آیه ۲۸)

و ما بر آن هستيم كه بر مستضعفان روى زمين نعمت دهيم و آنان را پيشوايان سازيم و وارثان گردانيم.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز  حکومت الله بر جهان بود و این انقلاب انفجار نور بود و دشمنان این نور الهی، اهل ظلمت و ظالمین و شیاطین اند ‌. همانند دشمنان دین خدا و رسول اعظم و مکرم خدا .

در ابتدای ظهور اسلام دشمنان خدا، رسول او را محاصره کردند، تحریم نمودند، جنگ ها تحمیل کردند، تهمت ها زدند. ترور کردند و خواستند که این نور الهی را خاموش کنند . اما اراده الهی بر ماندگاری، عظمت و نورافشانی آن بود .

در این عصر هم اراده الهی خلاف توطعه سیاه صهیونیسم یهودی و  استکبار جهانی بر ماندگاری انقلاب اسلامی است . همه ی قلوب پاک و دلهای انسانهای مومن و مستقل، گواهی بر حقانیت و  اصالت انقلاب اسلامی می دهند و انقلاب اسلامی را ادامه راه انبیاء و اولیاء الهی می دانند. به تبع دشمنان، که همان دشمنان انبیاء و اولیای الهی اند با این انقلاب دشمنی نموده و ‌همه حامیان و‌پاسداران این انقلاب را که ناجی انسانها و مظلومان عالم اند دشمن می دارند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شریف ترین و‌مبارک‌ترین مولود انقلاب اسلامی است و در تمام عالم حامی مستضعفان و‌محرومان و آزادی خواهان جهان است مورد کینه و‌ دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی قرارمیگیرد . تروریست های جهانی که دستشان به خون میلیون ها انسان بی گناه، در طول ادوار متمادی آغشته است. ندای حقوق بشری سر داده و به قربانیان تروریسم لقب کثیف تروریسم که لایق و‌ در خور شأن خودشان است می دهند . این ننگ و این خباثت برای کشورهای اروپایی که مدعی تمدن هستند بس ،که با تصویب قوانین قرون وسطایی علیه ملت بزرگ ،مسلمان و تاریخ ساز ایران، ماهیت دشمنی خود را افشا و مهر تایید بر وابستگی خود به صهیونیسم یهودی و استکبار جهانی می زدند .

ما ملت بزرگ ایران ضمن محکوم نمودن اقدام زشت و خباثت آمیز اتهادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دولت و مجلس شورای اسلامی می خواهیم که با اقدام متقابل و  در خور توجه و موثر، این توطعه را بی اثر نموده و حامی بهترین فرزندان این ملت و شریف ترین مولود انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند .

والسلام علیکم

مدیریت حج و زیارت استان قم

hossein najafian امتیاز به خبر :