ﺳﻪشنبه 29 اسفند 1402
EN

خبرگزاری

آغاز ثبت نام سفرهای تابستانی عتبات از دهم تیرماه

آغاز ثبت نام سفرهای تابستانی عتبات از دهم تیرماه

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی سفرهای تابستانی عتبات عالیات از ساعت 9 صبح روز سه شنبه دهم تیرماه 93 خبر داد.

«محسن نظافتی» در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که مایلند از تاریخ 93/5/6 لغایت 93/7/4 به عتبات عالیات اعزام شوند، می توانند از ساعت 9 صبح روز سه شنبه دهم تیرماه برای ثبت نام در کاروان ها اقدام نمایند.

وی افزود: استثنائاً در این دوره از اعزام های عتبات پیش ثبت نام اینترنتی انجام نخواهدگرفت و ثبت نام قطعی متقاضیان تنها از طریق مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی و یا ثبت نام خانگی با مراجعه به سایت www.atabat.org.ir قابل انجام خواهد بود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت بیان کرد: ثبت نام های این دوره سفرهای عتبات عالیات از دهم تیرماه آغاز و تا تکمیل ظرفیت گروه های اعزامی به عتبات ادامه خواهد داشت.

نظافتی  از توقف اعزام های عتبات در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هرساله به منظور ایجاد فضایی برای بازسازی هتل ها،رستوران ها و دیگر بخش های خدمت رسانی در ١۵روز نخست ماه مبارک رمضان اعزام به عتبات متوقف میشود.

وي  در خاتمه با اشاره به افزايش اعزام‌هاي زائران به عتبات در ماه شعبان گفت: تعداد اعزام‌ها در ماه شعبان ۲۰ تا ۲۵ درصد با توجه به ظرفيت هر استان افزايش داشته است كه اين افزايش از ابتداي اين ماه مبارك آغاز شده و تا پايان آن ادامه دارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.